Lördag=Sköj?

Ska lördagar vara bättre än dom andra dagarna i veckan?!
Känns som man förväntar sig så mycket mer när de är helg än mitt i veckan..
Nu för tiden så måste man ju nästa jobba alla dagar i veckan, men ändå så
ska lördag vara helig.. eller?

Nyss så åkte Jenny här ifrån, vi har ätit tacos, spelat buzz (jag kom sist som vanligt) ;P
åh så har vi ätit efterrätt. Mummaa.
Min mor & far var här förut med och hjälpte till med kattnätet, de dumma katterna hade
väl trillat ner annars ;P Men de blev helt okej.. Ser ju inte så bra ut men de funtionen
man är ute efter!

Imorn innan jag gör mina 3 timmar på GameStop så ska vi och köpa lite blommor är de
tänkt till balkongen. Får se vad vi finner!
Nehh nu blir de mys i sängen framför tv.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0