Förbannat lat

Ja det har jag blivit.. :/ Är ständigt trött i detta mörker! :(
Fy fan för vintern och hösten när det är mörkt!

Ja men en uppdate kanske..
Var ju på förhandsvisningen på New Moon där dom även visade Twilight!
Det var så bra och jag satt och njöt sååå mycket! Sen vann jag även soundtracket
och en tyg påse som det stod New Moon på! Fatta jag vann något :P
Så snart måste jag se den igen på bio.

Sen skolan rullar på, har 2 tentor snart här med.. Idag var jag på 2 st
föreläsningar som var sååå dåliga.. :( Fy kunde ha varit hemma och lärt mig mer!!

Sen har jag bestämt att jag ska ta med Flash på distans tävlig/träning den 12:e dec
så får se hur det går, han kanske är en distans häst :P
Hoppade även härromdagen och det gick bra det med! Ända sen jag hade ut min vän
Carro så har han gått bra! :) Känns så skönt att det inte är massa krångel hela tiden!
På onsdag blir det ett dressyr pass i ridhuset med Malin och Baloo. Så hoppas att det
forsätter på denna bra våg! :)

Sen har Camilla och Johannes förlovat sig!! SÅ SUPER DUPER grattis till er! :D

I helgen så var vi även i kr-hamn hos en av Mickes polare som har fyllt år och fira honom.
Så nu har jag varit ute i Kr-hamn för fösta gången :P Var rätt roligt för jag känner inte
en jävel där :P Förutom Elin då men vi skakade redan våra lurviga på dansgolvet! :P

Mja sen har det nog inte hänt så möe mer! :P

Möte med banken imorn ifs.. Får se hur det går.. ;)
Hejj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0