Fredag..

Idag så började jag dagen med lite plugg..
Men inget av det som måste in stannar kvar!! :( Är det så nödvändigt att
kunna så möe trams om hur det var förr!? Nehh inte på en tenta i alla
fall!! Är ju värdegrund och sånt där med åh... Vill inte ha tenta på sån här trams!

Sen åkte jag ut till Flash. Var otroligt snabb idag :D hann rida, mocka, fixa vatten
och hö, åh åka fram och tebax på ca 2,5 timme :P
Han har ju gått ganska mycket dom senaste dagarna så blev en lung tur i skogen!
Han skötte sig så bra oxå! :) Han var nog för trött att orka bråka och det är jag
glad för!! ;)

Sen var jag till uni. och hade ett seminarium, missade de med klassen när Mizzy var
sjuk. Men tror det gick bra så nu är det bara omtentan kvar sen blir jag klar med
den kursen...

Idag fixade jag även bakrunder till terrariumena! Fy fan vad jag är seg med saker
ibland men nu är som uppe! :)
Hubbe och Hubbelina fick vara ute på golvet när jag grejjade och gud vad dom
undrade vad jag höll på med. Mina sötisar, dom är så söta när dom lägger huvudet
på sne och undrar vad man gör..

   

Nu på kvällen blev det tacos! Hade bara ätit smörgåsar under dagen så
var gött med mat! Men tror jag är hungrig igen ;)

Hejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0