Så bra..

Igår var jag och Malin till ridhuset med Baloo och Flash, regnade så jag
och Malin fick stora + i kanten ;P
Men det gick ganska bra, stod framme hinder så dom trodde att de
skulle få hoppa, men så blev det inte :P Bra träning att lyssna på oss!

Idag så red vi igen men en lång tur, mycket lugn travtur och resultatet
blev trötta ryttare och hästar! :D
De tycker vi om, jag som är så lat nu för tiden ;)
Men det gick bra i slutet när han var trött.. :P Han grejjade med en massa
knäppa saker idag, sprang över hela vägen och la fram sin lååånga trav
hals. Fy vad jag hatar det! Hele jag följer ju med framåt.. :/

Imorn blir det en kortare lung tur! :) Hoppas bara på uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0