Fan va bra..

Idag så red jag och Malin till ridhuset i regnet! Fan va vi är
duktiga och fan va vi frös när vi kom tebax! :/
Tyvärr är det ju såna tider! :(

Har även läst ca 100 sidor i dag! Är helt trött i ögonen.
Började på den jävla dyra danska boken och den är svår att 
förstå och jobbig! Eller mer, jag hatar den! 
Det står ju om danmark jag ska fan inte till danmark och jobba
när jag är klar! Samma sak var det i förra kursen, men det var en 
bok från norge. 
Mysko som fan ju! 

Men nu blir det sängen, ska upp och jobba imorn och på nån utförsälljning 
med moder! 

Sov gött! hejj.. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jepps...vi är bäst...det kan jag allt säga dä;);) Kram

2009-10-17 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0