Fredag..

Äntligen är jag klar med uppgift nummer 5, men hade ingen ork att läsa igenom den
så är säkert en massa stav fel men nästa vecka är till för sånt :P
La även ut den Danska boken på blocket så hoppas nån behöver den till
sin kurs! Har bara läst 25 sidor i den :P
Känns som onödiga 470 kr på den bok jäveln.

Hade en hel dag i stallet åxå, först red jag en ganska lång tur och det gick så
där. Han har börjat tvär vända och blir rädd för vardagliga saker.
Måste köra hårdare med honom nu tror jag så han inte lägger all
energi på dumheter.
Sen så fixade jag till honom inför söndag då vi ska på jakten. Så nu
ser han så fin ut så.. Hoppas bara på att han inte grisar ner sig för möe :P

Imorn blir det skoghall en sväng innan jobbet..

Men nu blir det sängen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0