Gött med sol!

Idag var det ju lite varmare än igår så det va underbart att rida idag!
Var även och köpte lite grejjer på hökks innan jag åkte ut til stallet
så köpte ett brunt träns till Flash. Glömde ju ta kort på honom han blev så fin så!
Så det blir imorn när vi ska till ridhuset!
Köpte även en mössa som man ska ha under hjälmen och en håltagare så jag
äntligen kunde gör nya hål i stigbyglarna! :P
Sen köpte jag ett hö nät tills när han åker transport!
Sist vi åkte så tyckte jag så synd om honom när han inte hade något att
tugga på.

Har även skrivit klart uppgift nummer 3 till skolan..
Nu är det bara 2 kvar.. :(
Men nästa vecka tror jag blir jätte kul! Vi har fått välja bland några
ämnen, jag vade bild som nummer 1! Så hoppas jag får sitta åh måla och
pyssla nästa vecka! :)

Men nu blir det sängen och läsa lite, har ju ca 700 sider kvar att läsa tills på
måndag! :( Urg!

Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0