Helgen..

Ja blev så mycket att göra sista delen av helgen ju..
Det var ju lagfest och det var skit kul!
Massa lekar och god mat! :)
Men aldrig mer vin! Urg! :P

Sen igår så tog jag och packa in Flash i transporeten (tog dock
nästan 1 timme) och åkte till väse med Elin.
Hon har sin pålle där, så vi red ut och det var så kul och mysigt! :)
Flash skötte sig gör bra när jag väl kommit upp :P
Men älskar att rida på nya ställen, och vägarna där borta var underbara!
Såna finns inte vid vårat stall.. :(
In packningen av Flash gick bättre, men fick tvinga in honom!
Sen när jag kom hem så såg vi lite på film sen åkte vi till skoghall och
gjorde ris alá malta mycket gött men väldigt juligt! 

Idag så har jag ju varit i skolan, vi fick sluta tidigare! :) 
Woohho! Så nu ska jag åka till affären, sen tvätta i tvättstugan och så blir det 
att göra lite mat och städa.. Sen måste jag läsa lite åh! 

Byeee  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0