Lördag= lagfest...

Men innan det blir lagfest till kvällen har jag massor att göra!!
Ska städa hela lägenheten, plocka bort från balkongen och rensa i
förrådet i källaren!
Ska försöka lägga ut datorerna på blocket åh..
Vi ska köpa EN ny tillsammans, har ju snott pappas gamla bärbara som
jag sitter och skriver uppgifter till skolan!
Är ganska fullt på skrivbordet just nu.. :P
Sen måste jag fråga mamma igen om hon skulle ha min gamla tv, annars
ska den åxå ut på blocket.
Se va vi hittar mer där nere.. :P
Micke har ju gamla stöttdämpare till skylinen där nere åxå..
Kom på att jag ska plantera om lite blommor åxå, vissa har börjat luta..

Igår så var jag även på den förskola jag ska ha praktik!
Var jätte mysigt där och jag kände mig jätte välkommen! :)
Ska bli så kul att få vara där!

Nehh nu måste jag börja med en frulle så det hinns med något i dag!
Byeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0