Måndag igen!

Idag har jag varit i skolan nästan hela dagen..
Först hade vi dans på schemat! Var kul men massa ÄCKLIGA fötter
överallt. Folk tog ju av sig sina strumpor.. URG!
Jag hatar fötter det är så äckligt! Tycker även mina egna är äckliga!
Sen övade vi in en dans som vi på e.m fick sätta musik till!
Var ju en ganska rolig dag men lång, vi slutade vid 17.

Sen åkte jag och Micke en sväng till skoghall och åt pizza med mamma! :)
Hämtade även ut den danska boken som jag ska läsa till kursen!
Den kostade 460 spänn och är på danska!! Helt sjukt!
Har redan ca 250 sidor att läsa innan torsdag! :( Så nu ska jag sätta mig och läsa
innan jag ska åh sova.

Så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0