Mmm..

Idag har jag hunnit med att rida 2 gånger! :D
Först var det Flash som skulle springas av!
Han skötte sig ganska bra men han var såå springsugen
så jag fick sitta och hålla honom så!
Sen åkte jag hem och åt en billys, sen i väg till krk
där jag skulle ha hopplektion med ridhästarna. Det är universitetet som
har en förening så man får följa med att rida! :D
Var riktigt roligt och läskigt! :P Jag har ju inte ridit på en lektionshäst på
år och dar så blev lite nervig när vi skulle galoppera på volten :P Men
kom ju på att jag inte satt på Fläskis :P

Sen nu på kvällen var Mamma förbi en sväng och sa hej.
Har även skrivit på arbetet som ska vara klart på fredag! Inte så
mycket kvar nu ska bara försöka få in den röda tråden lite mera! 

Byee..


Kommentarer
Postat av: Petra

Tur att det gick bra med hoppningen :)

2009-10-28 @ 20:25:32
URL: http://stalliv.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0