Onsdag..

Idag skulle jag ju haft sov morgon men det blev det inget med..
Vi skulle ha möte på jobbet istället, känndes väl si så där att gå upp 7 en dag till..
Jag funkar ju fan inte innan 10!

Sen åkte jag till skolan, var där i god tid idag! :P
Så läste lite innan vi började, hade bara en lektion idag!
Dansen var inställd så det var ju gött att sluta tidigare!

Efter det blev det stallet, Han krånglade massa idag.
Det blåser ju.. Allt blir tydligen mycket hemskare då, även när det
står stilla :P Han är att lite knäpp ibland... Hihi..
Men något som var jätte bra var att han började galoppera från skritt och stilla stående!
Har ju inte prövat det på hur läge som hellst, tror han ville springa
lite fort idag! :P

Nu har jag ätit lite så nu börjar pluggandet!
Så byee..


Vardagsrummet


Hallen (från vardagsrummet)


Dö skalle köket


Sovrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0