tripp till skoghall 3 gånger.. :P

Idag sålde micke sin bil.. Han gick plus på den med som alla
andra bilar han köpt/sålt på senaste.. :P
Audin som han sålde dom vinterdäcken var ju på skoghall så
det blev förta riden dit som var helt onödig. Micke bestämde sig
för att vara kvar där ute medans jag jobbade i 3 timmar.
Så efetr jobbet blev det skoghall igen! Fick mat av min snälla mamma!
Lövbit med pommes, mumma.
Sen bytte jag bil så nu har jag astron igen! Men när vi åkte ifrån skoghall
så funka inte värmen, pappa hade varit och pillat och glömt en kontakt.
Så det blve att åka till skoghall igen åh fixa de..
Nu blir det inge mer skoghall idag i alla fall! :P

Nu väntar jag bara på att Micke ska hämta mig, dags för sista riden med
skylinen för detta år..

Byee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0