Dags att gå till skolan..

Snart är det dags att gå till skolan igen.. :P
Sen är det HELG! :)
Det är såå gött att plugga, jag kan ju inte jobba så mycket för då
kommer jag få betala csn, har ingen större lust med det.
Sen så känns det skit bra att få vara lite ledig och INTE behöva tänka
att man inte får några penar för det får jag nu!
Äntligen måste man nog säga.

Sen ska jag ut till Fläskis :D Undrar vad vi ska hitta på idag då!
Humms.. blir nog ut i det fina vädret!

Katten har förövrigt överlevt natten med. Hon är ju trött men hon får väl sova idag med
så får vi se. Vet. ska ringa sen med.
Micke är ju så drastisk åh, han tror det är kört bara för hon inte ville äta själv.
Men en katt som slutat ätit måste bli matat för att börja igen.

Nehh nu blir det frulle :)
Bahjjj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0