Imorn är det fredag!

Imorn är det änligen fredag!
Babe fyller år imorn med! :) Inte långt kvar heller tills imorn :P
Har fixat lite i lägenhten i dag och jag blev riktigt nöjd! :)
Blir ännu nöjdare när jag flyttar här ifrån, när det nu blir..

För övrigt såg jag en idiot på ica förut.
När man fått paket och ska hämta det får man fan ta åh anpassa tiderna!
Den här jäveln såg jag komma när jag skulle gå in och han träffade
nån polare utanför ica. Han sa till polaren att han skulle komma och säga hej
till dom andra som satt och festade hemma hos honom, men han skulle bara hämta
ut en jacka.
Men då skratta jag redan lite fö jag viste att han inte skulle få ut något paket när klockan
är närmare 10 på kvällen.
Men han stod där åh tjafsa med personalen att han va tvungen att ha jackan nu.
Personalen kan ju fan inte göra något post ärede när dom har stängt.
Dumma jävel och otrevlig va han!
I hate såna som han!

Men nu blir det sängen!
God natt..

...Saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0