Inget hinns med..

Mja nu änligen är jag hemma igen och har fått upp det nya bordet! ;D
Blev ett soffbord från jysk, svart och lite mer tåligt än det jag tänkte
köpa från Ikea.
Sen blev det nya gardiner och 2 nya kuddar så nu är jag nöjd med
vårat nya vardagsrum!
Moa har redan hittat sin nya plats i soffan :) 
Igår hände det en massa saker, skulle ju varit till skolan men Mizzy (den andra katten
som har varit dålig) blev ännu sämre och vetrinären visste inte vad som 
var felet. Men hon mådde väldigt dåligt, hon är instängd i en sjuk kropp! 
Så hon fick komma till himlen igår vid 11 tiden. 
Hon har det bättre nu men saknar henne så mycket! 

Senare på dagen så kom det en man och köpte våran soffa. 
Så det var bara att åka ner till David där den nya stod åh vänta! 

Idag har jag varit i skolan, pluggat, varit och köpt bord, satt ihop bordet, ridit en 
snabb sväng i mörkret :P 
Åh nu sitter jag här åh det är dags för sängen! 

God natt och syns imorn.. 

 Sötis korven!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0