Min present :P

Idag hittade vi en fritös! Äntligen! :D
Fick den i present av Micke!
Så imorn blir det att fritera och bli tjockare :P Hoho..

Ikväll har jag varit iväg till bergvik och Lindex, dom hade en tjejkväll med
25% rabbat på hela köpet så det blev en väska, 2 par leggings och en
mascara. Hade tänkt köpt en stickad tröja men ångrade mig på den i sista minuten.
Så jag och mamma köpte en stickad kläning ihop i stället.
Bra när man har samma klädstorlek! :D

Var även ut en sväng till Flash förut och tog en lång och skön skogstur!
Han var något springsugen så han drog lite möe men han vet väl att när
jag sitter på ska det springas en del :P

Dom sista metrerna till stallet!


Nu ska jag läsa tills jag somnar.. (studentliteratur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0