Mja..

Ska köpa en ny soffa, blir en röd, hörn! :D
Så nu letar jag efter ett nytt soffbord!
Någon som har ett svart till salu? :)
Annars blir det något från Ikea :P
Jag har ju present kort där.
Så ska lägga ut en annons imorn på gamla soffan och bordet!

Sen blir int Mizzy nåe bätter heller.. :(
Vi vet ju inte vad felet är åh som på djursjukhuset skulle ha ringt mig men
de har dom inte gjort. (dom har redan ringt till Micke idag) ¨
Fick reda på att dom gjort 2 st röntgen, vi visste bara om en..
Visserligen behövde vi ju inte betala men vill ju veta vad
dom letade efter andra gången.
Så får ringa imorn innan skolan.
I natt får hon sova med oss i sovrummet med egen mat och låda så får vi se
om hon äter själv.
Dom sa ju att hon äter själv men här hemma har vi inte sett
att hon har ätit något. :(

Imorn blir det även till Flash en sväng! Ta en go skogstur hade jag tänkt!
Den ska nog bli lång med :D De va så länge sen!
Nehh nu ska jag fixa mat tills imorn!
Bay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0