Onsdag=ledig!

Fasten man har varit ledig så har jag inte hunnit med att dammsuga.. :P
Synd, inte :P
Idag tog jag och Malin en tur på hästarna! :) Det var himla gött höst väder
idag men jag blev ledsen när jag tänker på att hela sommaren är borta!
Det är liksom dags för vinterjacka.. Urg för det!

Efter stallet åkte jag till mamma åh pappa, skulle hämta äpplen till både mig
och hästarna! :)
Pappa höll på med min bil åh, han trodde han hitta felet. Slagen till
bensin pumpen var dubbelvikt därför fick den så hilma lite sopp.
Så pappa skulle åka i den i morn och kolla så allt funka!
Snäll pappa jag har! :D

Sen åkte jag förbi Ica på våxnäs, hade sett för ett tag sen att dom hade chilli
chees men inte idag!!! :( Jag som hade hoppats så mycket på det nu när jag
har en fritös! Men men det blev taco chips och dip till skolarbetet.
Är typ klar med det, hoppas det duger bara.
Nu på kvällen så gjorde jag även iording alla äpplena så nu kan man göra massa paj :P
Men nu blir det sängen. Imorn är det skola igen sen blir det ut till Flash! :)

Go natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0