Slut på veckan..

Ja inte många timmar kvar av denna vecka..
Helgen gick alldeles för fort!! :(
Har mått dåligt mest hela helgen ju.

Men dagen började med flyttstäd hos Elin, det gick ganska
fort men det är så tråkigt.
Sen var jag hem och tog det lungt, försökte få i mig lite mat.
Det gick så där, blev lite sallad i alla fall.
Sen så åkte jag till bergvik, köpte ju en väska i torsdags som var trasig.
Nån hade försökt att snott den innan jag köpte den, det var ett stort hål i inner
fickan. Sakerna kunde ju inte trilla ut men ändå töligt att ha en trasig väska :/
Åkte förbi hööks på hem vägen och hittade min mormor utanför :P
Hon och hennes väninna hade ätit på max.

Senare på kvällen blev det kläd party hos Erica.
Massa kläder som inte var min stil men dom var fina! :)
Och nu sitter jag här strax innan sängen.
Imorn blir det ju skolan..
Ny kurs, nya mål.
Hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0