Tid?

Dahh.. Tiden har bara försvunnit denna vecka!
Har klämt in jobb, skola och Flash..
Åh mer hade jag inte tid till.
På onsdag är det dags för första uppgiften för skolan, åh hjläp
vad den är svår! Ska skriva om vad en gubbe tycker, men han
tycker ju fan inget. Han har ju bara skrivit om förr och vad andra tycker..
Fan jag är ju inge bra på att ord bajsa heller.. :(
Sitter just nu med boken åh funderar på vad jag ska skriva, men behövde en paus.

Hopp tränade Flash i torsdags, det gick jätte bra! :)
Han kan ju när han vill! Red utan spö eller sporrar!!
Det är såå grymt stort! Förr när vi var till ridhuset så vägrade han trava!
Det tog typ 40 min att få honom trava! Och nu gick han hur fint som hellst!! :D

Har nog även bestämt mig ang. handbollen, lägger den på is än så länge.
Jag har ju inget sug efter den! :(
Känns jätte tråkigt men, men tyvärr är det så ibland. :(

Nej nu är det dags att ord bajsa lite och äta något!
Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0