Åhh internet..

Ja massor har väl hänt men jag har inge internet hemma än så det suger balle..
Så nu sitter jag på uni åh försöker skriva arbete men de går segt :(
Ja just nu är det MASSOR att göra.
  • Skriva observationsrapport
  • Skriva en annan rapport runt en fråga och ha med alla kursböckerna
  • Omtenta på torsdag
  • Flyttstäda klart
  • Få ordning i nya lyan
  • Träna Flash för våran första start den 15/5 (han har haft ofrivillig vila)
  • Hinna med allt annat som jag blivit efter med när jag varit sjuk
  • Läsa igenom nya TR för distans
Har säkert glömt något viktigt åxå... Men kommer inte ihåg vad än så länge :P
Känner mest för att lägga mig i ett hörn åh vänta in bättre tider men de går ju inte.
Ska snart åka åh köpa mat och mina ödlor och hämta lite saker som jag glömt för städningen sen.
Sen var jag ute och köpte lite saker till mig och Flash igår men glömde 2 saker så måste åka ut och
köpa de i dag ist..
Nehh dags att köra sista rycket!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0