Otroligt seg på att skriva :P

Ja de har jag ju varit :P
Men en uppdate då.... Är på praktik nu om dagarna på en förskola :)
Det är hur kul som helst men gud va trött man blir av allt som händer hela tiden..
***
I fredags så körde vi första lasset till Skattkärr och åt hos Mormor och morfar :)
Sen på kvällen fick jag ett samtal om att Flash tappat sin sko och vi skulle iväg på
Lördag morgon till Kr-hamn och vara med på sista delträningen på Enars vintercup..
Så åkte ut och letade sko och det fanns en baksko i stl 2 kvar men utan broddhål.
Letade även efter den gamla skon i lervällingen i hagen men hittade den ju inte.. :(
Även C & P hade kollat i ca 45 min innan jag kom ut.
Men som tur var så fick Malin tag på hovslagaren på kvällen så han kom ut på
morgonen innan vi skulle åka! Han var min räddare i nöden!
Så vi red broddlöst bak och det gick bra även de då vi red på grus vägar.
Vi (vi som red ihop) blev även bäst i Lördags, vi missade tiden med +3 min och vi
skulle ha 12/km i timmen :)
***
På lördag kväll var jag och firade M som hade kalajs för hon fyllde 25 år ;)
Jag var nykter för jag vaknade 5.15 då vi var tvungna att ta ut pållarna.
Men det var kul, många jag inte träffat på länge som var där.
***
Söndagen blev lugn och red ut en sväng på kvällen :) Han var hur mjuk och fin som helst :)
Sen åkte vi ut ett gäng och stod åh stre som vanligt på Shell :P
***
Idag har vi varit i kr-hamn och firat Mickes syster åh vi åt grillat :) Så gött längtar
tills det blir varmare så man kan sitta ute åxå :)
Sen åkte vi hem och innan vi hade åkt te kr-hamn hade jag lämnat min bil för att pappa
skulle byta olja i den, så mamma kom åh hämtade mig så jag fck hämta min bil som
även hade fått sommartassarna på sig, ny städad och ny tvättad :D
Min pappa är bäst :) Så nu ska jag beställa tid för besiktning åxå, så får se hur de går..
***
Nu ska jag gå åh göra mig klar för natta!
Ha de göttit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0