Saker och ting går inte åt mitt håll..

Nehh just nu känns saker och ting tungt..
Jag har varit sjuk i en vecka och har känt mig hyfsad i alla fall tills idag.
När jag slutade vid 16 så kände jag att det gjorde ont i hela kroppen
men försökte förtränga de. Gick inge vidare.
***
Vi är mitt uppe i flytten åxå och jag mår pyton.. Quizz imorn åxå då jag
inte klarade de sist.. Har inte orkat läsa igenom allt heller för jag har feber..
***
Flash är inte så bra som jag hade hoppats på..
Skrittade igår men kände ingen hälta men han var stel, han är svullen i
benet fortfarande men den går ner så fort man tar en promenad och han
kommer igång.. Gahhh vet ju inte om han är på väg att bli ännu bättre
eller om man behöver kolla det igen..
Jag är ju så dålig på sånt här..
Om han inte blir bättre snart kan vi inte vara med på A9 ritten.. :/
Skulle vara sååå ass tråkigt så hoppas allt blir bättre till veckan så
vi kan komma tebax och träna.
***
Nehh ska gå och sova nu..
Helt slut och börjar 7 imorn yehhy (Not)

Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

håller tummarna för att Flaschen snart blir bra ...och att du med piggnar på dig .

// Linda

2010-04-16 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0