Blir så jävla trött..

På de jävla vädret! Ska det bara vara ca10-12 grader varmt i slutet av augusti??
Nehh de ska de inte, på kvällarna och nätterna kanske.. men på dagarna, nej!
Idag när jag kom ut till stallet med ett nyinköpt länd täcke höll jag på att
frysa ihjäl ju! Blåser ju så där ute åxå.. :/ Länd täcket satt inte så bra..
skulle ha varit ca 2 cm längre.. Flash har lång rygg.. :/ Så är i valet och kvalet
om jag ska lämna tebax de eller inte. Det är ju vattentätt som jag letat efter och kostade
inte så möe.. humm de går ju att använda.. men men..
**
igår va jag till väse på medlemsmöte :) Var trevligt att diskutera och höra vad planerna
blir för 2011.. Shit inte långt kvar av 2010 heller.. Vart fan tar tiden vägen.
Har bestämt att vi inte tävlar något mer detta året, hade en plan för örebro i september
men den blev inställd.. Så två hela tävlingar åkte vi på och blev godkända på en. :)
Jag är nöjd över det och målet var att göra två tävlingar under 2010 för att se fall vi
tycker om de och vet att jag pratar även gör Flash när jag säger att vi älsker´t! :D
Springa är sååå kul! :D
Två bilder från vasaritten 2010

Kommentarer
Postat av: Linda å Ludde

skitsnygga bilder där :)

2010-08-27 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0