Dags för tävling igen..

Ja den 14:e är det dags för våran andra tävling och jag är redan nervös..
Massa tankar som flyger i huvudet just nu.. har vi tränat rätt och tillräckligt är
det som snurrar mest, vet dock att det inte är några problem om det inte blir
25-30 grader och gassande sol!! Tar ju så himla mycket på honom då, gör det
ju på alla hästar men han är lite känslig för det dära :(
Längtar grymt tills torsdag och jag får komma hem och pussa mule :)
Jobbar just nu i Charlottenberg (rockit värre) :P
Har även fått lite inspiration av Tobbe Larsson, läser hans bok ju nu, lydnads träning för häst.
Finns vissa saker som är bra och som kan funka på Flash :P
***
Jo förresten så hittade jag ett till schabrak som var rätt blå :D Wiee
Nehh god natt alla!

Kommentarer
Postat av: Malyn Cazzandra

Saknar dig tokan!! :) Får ses snart tycker jag. <3

2010-08-04 @ 08:50:58
URL: http://rockdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0