Äntligen fredag men ändå inte.. :/

Imorn är det ju snart helg men imorn är det ännu ett quiz och vette fan
hur de kommer gå.. :/
I helgen så jobbar jag åxå.. Ska även försöka hinna med en träningsritt i
väse innan jobbet.
På måndag har jag omtenta innan skolan börjar åxå men som tur är det
bara en fråga jag behöver svara på och den ska vara ungefär som förra gången
så nu jävlar om jag inte klarar den!!
På tisdag är det om quiz på första och på onsdag ska en uppgift vara inlämnad..
Så räkna med att jag sitter hemma och är i skolan te veckan.. :P
Nehh dags att kolla igenom föreläsningarna från veckan igen och sen göra mig
klar för sängen.. Börjar bli trött efter denna dag... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0