Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag detta innebär först quiz vid 10.30 (vilken jag troligen inte klara)
Den jävla engelska boken suger... :/
Sen efter det blir det stallet, det blir att rida en sväng och sen packa inför morgondagen.
Dock blir han inte så snygg som förra gången för jag har glömt att tvätta schabraket..
Skräll att jag är glömsk... :P
Sen ikväll ska jag bara va! Film på nya tvn blir i alla fall och god mat! Så blir det ju sängen
tidigt, vi ska vara i Väse senast 10.20-10.30 för att hinna få klar den där saken som har
svårt att stå stilla! :P
Men nu ska jag läsa igenom uppgifterna vi gjort och föreläsningarna, de kanske hjälper
lite för quizet! :P
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0