Dags för sängen!

Ja jag tar en tidig kväll så jag kommer upp imorn för så är det dags
för ännu ett quizz.. Börjar bli riktigt irriterad nu på den här kursen!!
Den är alldeles för svårt och är o relevant för mitt kommande yrke..
Sen vet jag ju inte ens vad jag lärt mig på de jävla quizzen då man bara
får upp antal poäng man fått.. :/
***
Sen så har jag faktiskt klarat en till kurs nu, såg att jag klarat omtenatan! :D
Så jag är nöjd! :D
***
Hittade även saker jag ska beställa till Flash på horze.se fanns saker i typ rätt
blåa som de såg ut i alla fall :D Hittade nya skydd runt om, boots och ett nytt schabrak
hittade även någon bra kylgel som kanske ska provas.. Så nu väntar jag bara på Malin
i fall hon ska ha något därifrån.
***
Om man undrar varför jag gör *** mellan raderna är för att google chrome inte vill
ta mellan rum när jag vill :/
Örker ju inte ta upp vanliga webbläsaren för att skriva i bloggen, de är jag fööör
lat för :P
Nu blir de sängen.. det är någon som redan snarkar!? Who can that be? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0