Helg..

Ja så mycket helg får jag ju inte då det blir massa plugg, jobb och städning..
Gick nyss upp, Micke sover fortfarande... Han gick till och med och la sig lång
innan mig :P Jag vaknade redan vid 8 men örkade inte gå upp då men fick jag sova länge?
Nehh inte värst, har fått rutin sen jag började skolan och det känns faktiskt bra :D
***
Igår kom några av sakerna jag beställt från Ellos (2 saker kommer i maj) fick en jacka
för 29 kr, sånt gillar jag ;P åsså en top och leggings. Lyckades även färga håret igår
åh de va på tiden!! Blev rätt nöjd så nu måste jag ringa tid för klippning!
***
Åh igår glömde jag mobilen hemma hos Mamma och Pappa, vi var där och åt och jag
la min kära telefon på bordet åh där låg han när jag åkte!! :( Känns så mysko att inte ha
någon mobil att gå och lägga sig med. Men åker och hämtar den sen eller om Mamma
kommer te bergvik med den. (Min mamma är snäll) :D
***
Ska sitta och spana lite här sen dra i gång med dagen!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0