Humm?

Jag fick en bloggaward av Carro
Kan ju säga att jag inte fattade så möe om det men men..
Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award

7 intressanta fakta då.. Haha.. (finns inte många)
1. Jag är något otroligt lat, men när det är vinter är jag som värst!
2. Jag är en tävlings narkoman, jag måste tävla annars mår jag dålig.. Även om jag suger
på något så måste jag göra mitt yttersta för att vinna! :P
3. Jag kör bäst bil, alla andra är bara i vägen! ;p
4. När jag var liten hade jag en liten bil med gräsklipparmotor på och jag körde rakt in i altanen
för jag glömde bort vart bromsen satt.
5. Idag kan jag köra stor bil och hinner stanna ;P
6. När jag träffade min sambo första gången tyckte jag han var som en finne i röven som aldrig försvann! :P
Men nu älskar jag honom! :)
7. På lördag ska jag rida på Flash och vi ska nästan till ölme och tillbaka :P
Mja intressant vette fan men de va de jag kom på :P
Ska vi se om jag får ihop 7 bloggar då..
Malin
Madde B

Madde L
Petra (Katla och Donna)

Phia
Sara
Okej jag vet inte nån mer som bloggar :P

Kommentarer
Postat av: ulxoyuohrku

Eyebidaji yutuba bovehefowu heyogupeje jomana jizeleqi, ekix tozi igoka watimibo afaj!!

2012-10-16 @ 09:00:39
URL: http://www.asayinilil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0