Min pappa är bra han! :D

I morse skulle Pappa ut till mitt stall igen och fixa de sista 4 stolpen så
hoppas verkligen att de inte rymmer mer nu!!
Min bil var ju fortfarande trasig så åkte min kära far ut.
Märkte även att Flash är lite svullen igen i ett framben.. :(
Igår efter ritten så var det borta och han går inge konstigt
så vette tusan vad felet är..
Förut när jag var ute och red så var han sååå pigg och ville springa
mycket och snabbt.. :P Det är gött att se en pigg häst dagen efter
en träningsritt! :)
Dock gick han inte lika hårt som sist men mycket nöjd efter denna ritt! :)
Sen kom Micke och hämtade mig! :D
Men precis när vi skulle åka ringde Petra och hade fått sladd ner i ett dike..
Så vi drog upp henne sen stod min bil och väntade på mig på Cramo! :D
Min far är såå snäll! :D
Nu snart blir det den engelska boken.. :( Bläää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0