Plugg söndag..

Ja idag har det varit en plugg söndag.. Är helt slut i hjärnan och tror
att jag tillagat gröt där inne :P Haha.. Har tagit mig en paus igen då
det snart är ponny akuten! :D Tycker det är roligt att se också får
man ju lite tips och idéer till Herr Flash.. Han har ju sina konstiga idéer
för sig ständigt!
Igår hade Malin ridit och han hade fått en bra idé att vända ner i ett dike..
Typiskt honom att inte tänka längre än att bara vända på röva :P Men som
tur var gick det bra med Malin (hoppas hon fortfarande är hel)!
Har inte varit i stallet på 2 dagar nu och det känns lite konstigt så imorn ska
jag ut och rida! :D
Red förövrigt dressyr i fredags och det blev massa kämpande från oss båda :P
Stönniga som få är vi båda två när de väl gäller, men jag vann! :D HAHA!
Och han gick så fint tillslut! Jag kunde till och med sitta i traven!! Då har man
verkligen vunnit när de går!!
***
Igår så var jag och Micke till E & M som har flyttat så jag hjälpte E med att sätta
ihop en skobyrå från IKEA.. som tog tid och pojkarna fick grejja bredband och tv!
***
Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0