Sängen snart..

Ja snart blir det sängen!
Imorn blir det en plugg dag och på kvällen blir det bergviksfest.
Trevliga grejjer de! Så imorn ska jag försöka färga håret innan jag ska
te Johanna på jobbet :) Vi blev i alla fall 4 st som kommer gå i år, en mer än förra året :P
Fast då gick jag med Max för dom bjöd på det.
I dag har jag varit i skolan och haft en tråkig föreläsning.. :/
Typ hela den här kursen känns som att de säger att vi kommer dö snart av att jorden
ger upp och att det blir översvämningar, orkaner och massa andra såna dära saker.. :S
Vette fan va man ska tro men jag tänker i alla fall inte sluta åka bil! Never ever..
Nehh kanske ska kolla om super mario 3 funkar till ds:et..
Längtar tills Imorn och sen lördag! :D Ska bli skoj med lång ritt från Väse! :)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0