Snart så..

Snart blir det sängen, imorn blir det ännu en träningsritt med Flash!
Nu är vi nästan på hemma plan, vi börjar i Väse och rider förbi
där Elins häst står och bort mot Ölme och sedan tebax! Var super bra
vägar där borta när jag och Elin var ute och red! :)
Har även hunnit tvättat schabraket så nu blir han snygg! :D
Märkte även förut att min hjälm blivit stor... :/
Är ju för att jag ridit med en ridmössa under, så nu har jag kollat lite
efter en ny, behöver ju faktisk en mer "sommar" hjälm om jag ska
ut och tävla distans i sommar :P
Så jag hittade den här..
Jofa flexy
Visst den är ju inte snyggast men den är blå som är våran färg :P
Ska snegla på vad andra distans ryttare har för hjälmar och rider i
nån dag när jag har mer tid!
Har haft premiär på nya tvn med film och shit vad bra det blev med Hdmi
kabeln åh! :D Grymt nöjd!
Nehh nu blir det sängen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0