Tisdag..

Ja veckans andra dag och jag är skit seg.. :/
Igår var jag i skolan och jag ska göra gruppens powerpoint som ska
vara klar imorgon senast 23 men den blir klar sen..
Efter skolan åkte jag ut till Fläsk och tränade från marken och det gick såå
super bra! :) Jag var yber glad efteråt när jag insett hur jäkla bra det gick.
Massa tänka övningar och träna på att stå stilla. Testade även att springa med
honom i ny snö plus att jag hade massa kläder på mig.. Men de gick åxå super bra.
Skulle ha hunnit och läsa i den engelska boken igår man jag var så slut efter att lagat
hagar 3 gånger på kvällen, jag kom ju fan aldrig hem.. :(
Så blev inte många sidor där..
Jag och Micke ska föröka köpa en tv i veckan.. Jävlar va han klagar.. Haha..
Så ut med tjockisen och in med en tunnis :P
Har frågat experten så hon ska hjälpa oss ;P hihi.. Tur att man har expert vänner! :D
Idag fyller även Elin år! Wiee Grattis igen! :D
Dags att sätta fart!
Bye..

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har fått en award/utmaning av mig, kolla in min blogg!

Kram!

2010-02-02 @ 21:44:55
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0