Väse

Igår kunde jag inte sova när jag väl kom till sängen..
Så fick på tok för lite sömn, klockan ringde strax innan 7
och jag var död.. :(

När jag fått ner allt i påsar som skulle med och startar bilen
låter den som en påse nötter.... NAJJJJJJ var de första jag tänkte..
Öppna huven och kollade så det fanns olja och vatten och sen åkte
jag och ringde min kära far :P

Han tror att det är startmotorn och hoppas att det är de så det inte
är något annat bajs fel.. Jag har inte haft nån tur alls med de senaste
bilarna och BMWn gillar jag!

I stallet så sprang jag runt som en yr höna och trodde jag glömde
typ allt men missade bara en sak, Flash puh handduk. Sen fick vi ta Malins
bil till att dra transporten dit sen skulle pappa komma och hämta oss! :)

När vi nästan var framme i Sund där vi skulle rida ifrån så hade några
kört ner i diket med häst transport. Min största mardröm, som tur gick det
bra med alla. Men de hade mött en jävla gubbe som inte flyttat på sitt släpp
vad tänkte den jäveln med?? Blir så trött på idioter på vägen! :/
Väl framme gick allt smidigt, visst han står ju inte helt stilla men lite bättre än
förra gången, kanske var godiset som hjälpte :P

När vi red iväg var vi fem stycken och vi red ihop ett tag sen börja de gasa
på som tusan så vi blev efter men gud så härligt han gick efter de! :)
Lugnt och sansat joggtempo och kunde rida med låånga tyglar..
Så jag och Carro tog det lite lugnt med "brödrena" och Carro såg lite mör
ut under ritten.. Kände inte lika mycket i benet idag heller och så hade jag
mer ork! Kondisen tar sig :P

Nu ska jag väcka herrn han sover..
Bye..

Kommentarer
Postat av: Linda å Ludde

*f´låt* ...jag hängde på i värsta tempot där ja , med Sarah och Lotta (?) nä vad heter hon ?

Aja , en mkt trevlig ritt iallafall . Skitkul att få träffa er alla från Stavnäs iallafall .

2010-02-07 @ 07:58:57
URL: http://sommaren.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra

Åh, vad jag önskar att jag hade kunnat vara med!!!

2010-02-07 @ 17:43:15
URL: http://donnaochkatla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0