Är man lat så är man...

ja just de, jag ligger just nu i sängen och skriver.. hur jävla lat får man bli? :P
Jooo så därsom bara jag kan ;)

Jo men dagen då, vi åkte hem till Mickes far och hans fru och fick oss en god lunch!
Såg även på jönssonligan, fan vilket skit de är!! När man tror att fans filmen håller på
att ta slut får den en ny konstig vändning och håller på i tre evigehter till...

Sen åkte vi hem så jag fick skriva på mitt arbete, har nu bara en hal sida kvar, örka inte med att sitta och skriva när små pojkarna satt och spelade 360.. Så vi är i stort behov av ett till rum!!

Jag har även varit så duktig att jag skrivit upp mål för mig och Flash! Jag spelar ju ingen handboll nu och tävligs kåt som man är så är mitt mål att rida minst en claer round eller prova på under denna år! :) Har lite andra små mål med honom med så vi får väl se hur detta går. Ska iväg på distans träning i storfors den 23:e. Hoppas bara att det är bra väder! Ska bli spännande och se hur han skötter sig då... Måste dock köpa ett distans träns snarast.. Men det kostar ju ca 790 kr och jag är en urfattig student just nu.. :( Väldigt dyrt för ett träns åxå!! Men det är så bra för det är både ett träns och en grimma i ett!!




Nehh nu ska jag försöka sova.. Ska bara kolla runt lite innan jag somnar.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får väl slå ihop våra plånböcker en sväng där kanske....då kanske vi kan skrapa ihop till ett träns;))

2010-01-07 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0