Fredagen kom himla fort...

Ja de blev fredag alldeles för fort... :/ Ligger efter med skolarbetet pga av
att jag har varit sjuk och vart as trött.. :(
Men igår kände jag mig bättre så blev ett par rader i alla fall.. Men jag är
fortfarande trött.
Men nu snart ska jag äta frulle sen ska jag sätta igång!
Sen blir det stallet! ;D Jag är sugen på att rida när det är väder så man
inte fryser sönder!! Läste Petras blogg och jag blev sååå as sugen att åka
ut på en gång men de får vänta nån timme till.
Har suttit och letat blå utrustning till Flash åxå, inte det lättaste! :/ Men har kanske
hittat de på hemma plan! Ska förbi och kolla på Färjestads rid och trav sen innan
eller efter stallet.
Ja men dags att sätta fart då!
Ha en trevlig fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0