Ja då var helgen slut..

I lördags så var vi till Storfors på distansträning! Det gick mycket bättre igår än sist :P
Men vi har MYCKET att träna på! Så är peppad som tusan trots att jag
är asss trött och stel i typ hela kroppen! Det var grymt kul och fint väder så kan inte
klaga på något mer än att jag själv är så otränad! Haha..
Red med 2 av dom jag red med förra gången och de står inte alls långt från vårat stall så
har tänkt att följa med dom någon dag och träna! :)
Men imorn börjar mitt och Mickes nya nyttigare liv... undrar ja hur de kommer att gå ;P
Det är bara att försöka i alla fall. Jag har mina mål för 2010 så får tänka på dom!
Idag har även den här dagen handlat om häst, men idag var det Baloo B´s tur att hoppa.
Tyvärr gick det inte så bra då han ställer sig fel i ena varvet.. Så Carro och Malin har att
göra där med :P Nu framöver tror jag att det blir full rulle i stallet :) Hoppas bara på att
Katla blir av med sin hälta så dom kan följa med på nästa distansritt :) Även Carro funderade
på att följa med :D
Nehh men dags att runda av denna dag och ta en tidig säng!! Min kropp behöver vila :P
Bye
Vi behöver även vara 4 stycken för att få ordning på Fläsk :P Haha
Foto Team Norberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0