Lördag..

Egentligen borde jag sitta och plugga men nej jag är lat :P
Skräääll!
Men det får bli lite sen när Marre har varit här! Vi håller på med
en hemlis! Hihi mer säger jag inte!
Men imorn får jag sitta åh läsa, vet precis vad jag behöver läsa på så det
är skönt i alla fall!
Gick upp tidigt i dag med, duktiga jag! Var te bäste C och besökte henne!
Var länge sen jag var där, skäms på mig! Men tid! Den bara försvinner! ¨
Btw har jag hört en rädd störd sak! Att färjestad kanske ska ha en ute match på
färjestadsparkeringen... !? Vem är rötägget som kom med den iden? Vart ska alla
parkera? Hur ska man kunna bygga något där alla ska få plats och hålla?
Fattar inte hur de tänker!! IDIOTER!
Tro att han ser bra ut för övrigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0