När kommer värmen?

idag var det såå svin kalt ju! Åkte ut till stallet, visste redan att det
var på tok för många minus för att kunna rida.. :(
Men när jag kom ut så måste det ha varit något fel! Jag grejjade med lunchen åt
hästarna och hade massa kläder på mig men jag hade ingen känsel i mina kinder!! :(
Fy fan vilket väder!! Jag vill vakna imorn och se att det är vår!!
Kollade även på nästa kurs hur den såg ut i schemat och kurs litteraturen, bara 2 böcker men den
ena kostar ca 500 kr.. :/ Åsså är kursen om naturvetenskap typ.. Daahh kan det bli tråkigare eller?
Åh varje fredag har vi Quizz (frågor) om veckans olika kapitel + lab rapporter..
Åhhhh känner jag redan! :(
Nehh dags att göra nåe!
Byee..

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är ju svinkallt i stallet... men idag gick det att rida utan att man började gråta i alla fall :)



Är det Big bang kursen? Eller heter den nåt annat? Jag har boken "upptäckterna som förändrade världen" kvar från den kursen tror jag... om du ska ha den, menar jag? Då kan du ju få låna.

2010-01-10 @ 19:54:36
URL: http://donnaochkatla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0