Snart är helgen slut..

Fan va fort helgen gick, men har hunnit med en del.
I fredags så var jag och Malin ute och red i ca 2 timmar :)
Det var gött tills i slutet då blev det himla kallt.. :(
Finns även bildbevis att Flash gick först :P
Igår så fixade min snälla far ner stolp till hagarna, dock tog det lååång
tid och han får fortsätta idag med men jag ska ju jobba snart..
Är inte alls sugen på att jobba men det är ju pengar :P
Fick även ledigt nästa lördag så jag kan vara med på en träningsritt i väse! :D
Blev grymt glad att Johanna kunde ta min tid :D
Åh på onsdag blir det bergviks festen på tempel åxå ska bli kulit!
Nehh dags att sätta fart och göra mig klar för dagen!
Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0