Töligt trött...

Jag är ständigt trött! :( Jag behöver sol och värme! :D
Så snälla bli vår snabbt som attan! Är trött på snön nu, de enda som är bra är att
det går att köra race på åkern med Herr Fläsk! :)
Vill även ha den nya paddocken klar nu!
Mycket jag vill ha men va fan :P
Såg även att det ska vara en träningsritt i Väse den 6:e så hoppas att jag kan bli av
med den jobb dagen så jag kan få va med!
Vi har ju börjat en ny kurs åxå, den suger!! Massa miljösnack om vad man ska sluta
med åh bla bla.. Jag tänker aldrig nånsin sluta åka bil! Och så är det med det! :P
Visst det är bra att tänka miljövänligt men va fan han tog upp såna konstiga exempel..
Nehh men nu ska jag äta de jag vill och sen ta bilen till skolan för det är sånt jag gör :P
Byee..
Kommer även en till bild från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0