Torsdag

Idag ska jag till skolan, känns som evigheter sen men det har ändå gått fort..!? :S
Helt knas.. Ska ha seminarie i dag har skrivit om barn som har handikappade föräldrar.
Jag fattade som att vi bara skulle skriva ur en bok vi hade, men fick reda på igår att
man fick söka annan info! Blir sååå jävla ap trött på universitetet!! *ARG*
Då skulle mitt arbete blivit 100 gånger bättre, nu suger de ju... :/
Kan det va så svårt för dom att ge ut bra information så man fattar vad man inte och får göra!?
Sen ska jag åka ut till stallet... Burrr.. Känner redan nu hur jag fryser.. :(
Men jag måste! Annars blir det ju synd om Flash när vi ska iväg igen på träning och han inte
har fått gått något. Hittade en bild igår med på mig och flash sen vi var i väg på Hubertusjakten.
Han ser ut som mig på kortet när jag hoppar :P (bredbent groda)
Ja nej dags att sätta fart så jag hinner till skolan i tid..
Hejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0