Hamburgsund

Nu har jag tagit semester i en hel helg :D Wohho!
Men på måndag jobbar jag hela dagen igen.. :/ Ska njuta av lång helg och kusten luften :D
Vi ska be ge oss till smögen snart åxå, jag har aldrig varit där faktisk.
***
Igår innan vi åkte ner mot kusten så blev Flash skodd åxå, han hade tappat en sko dagen innan
så var bra att hovis skulle komma! :)
Det han hade kvar av hovbölden är nästan borta nu, den ligger under skon nu så
känns skönt att den är borta och att han inte har någon sula längre! :)
Har bestämt att åka på Vasaritten åxå om inget konstigt händer, har inte anmält mig än heller :P
Gör det i veckan tror jag. Hanna kanske kunde följa med så skulle jag följa med henne och Game
på billingeritten :)
***
Nu ska jag klä på mig riktiga kläder och göra mig ordning för dagen! Sitter just nu i pyjamas :D:
i förtältet :D Mys de :D
Vink Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0