Händer massor!?

Jo det kan man ju lätt säga...
Men jag är grymt glad att jag är Herr Fläsk :D
Min pöjk de! Han gör framsteg hela tiden och på lördag ska jag
och hälsa på Hanna och Game så ska vi träna, hade tänkt åka på tävling
men så blev det inte! Blir att träna ist och ta tävlingarna i augusti och september!
Då kanske jag även har mer koll på mitt eget liv..
Just nu tränar vi mycket galopp! Och han blir bara bättre och bättre, men har mest
bara testat i skogen på rak spår, nästa utmaning är att galoppera normalt i paddock och ridhuset!
Får se hur vi lyckas med de ;P
Hittade denna bild från A9-ritten 15/6 jag tror både jag och Flash var glada att vi kom
i mål :P

Kommentarer
Postat av: Linda & Ludde

snygg bild :)

Ska ni med på långtur på söndag ?

"avgår" från Hynboholms Gård , säg runt 12 tiden ?

Vi kommer stanna och fika , så ta med det du vill ha å Flashen med isåfall .

Kraaam

2010-06-04 @ 07:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0