Måndag igen..

Förra veckan trodde jag denna vecka skulle bli lugn, ack så fel jag hade..
Idag tog jag en extra tid för att jobba. Imorn är det skola igen, sista föreläsningen
för denna termin. Onsdag kväll inventering på GameStop, skulle ha varit nästa vecka
men de blev ändrat. Torsdag är det redovisning i skolan, sen har jag sommarlov :P
Hoppas bara jag hinner med att packa lite, till helgen flyttar jag hem till mor och far
på obestämd tid. Blir nog bäst så, har fått erbjudande om två stycken lägenheter åxå.
Ska bara försöka få tag på dem så jag kan kolla hur de ser ut!
***
I lördags så var jag till Hanna och Game och vi tog en träningsrunda :)
Gud vilka vägar det fanns där  uppe! Blev bara lite avis!
Var jätte kul att rida med någon som rider i ett bra tempo och travar ett bra tag!
Flash tar galoppen helt bra nu åxå! Men han måste få bättre kondis så han orkar galoppera
sakta även i slutet av ritten.. Han är ju travhäst, han ska ju egentligen inte galoppera
men med träning går massor av saker ;)
***
Dags för att äta något och åka och handla!
Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0