Var ett tag sen...

Länge sen jag hitta hit.. Skräll :P
Nehh men jag har faktiskt haft fullt upp!! :/
Just nu håller jag på att flytta IGEN! :/ Saker blev inte som jag hade
tänkt från början men men så är väl livet, fullt med överraskningar både bra
och dåliga...
Försöker hinna med Flash åxå inte så svårt nu när man slipper mocka varje dag!!
Det är fan semester att slippa göra det varje dag när de går ute! :D
Men allt går bra med våran träning åxå, börjar dock bli så less på våra vägar där ute
tror det kan vara så att jag ridit sönder dom.. :/ Jag får åka och träna på andra ställen åxå
så tar väl ut sig till slut!
Idag har jag faktiskt hunnit med bolaget åxå så nu är det klart för midsommar :)
Nu snart ska jag packa in lite saker i bilen och åka te nya placet och grejja lite
innan jag ska med min mor och far till Ö&B :)
Dags att sätta fart!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Malyn Cazzandra

Hey :) trivs du i nya lyan?

2010-06-23 @ 17:53:04
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: Linda & Ludde

kom och rid vid mig...finns massor att välja på ;)

2010-06-25 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0