Har varit lite lat

Ja jag har inte haft ork att gå in här på ett tag.. Fast så jävla möe har
jag inte haft att göra på sistone! Skönt de!
Ja vart ska vi börja?
Jag är snart klar med grönt kort kursen, sista gången är på onsdag och då
ska vi skriva provet har även satt in pengar till distansföreningen idag så
imorn kommer jag vara medlem där åxå ;)
***
Ja men vad har mer hänt då?
Försöker träna Flash nästan varje dag med olika saker i veckan har vi ridit
i skogen i både vanlig och westernsadel, vi har hoppat, ridit dressyr och försökt
rida lite westernstyle ;P Dock är detta något jag inte kan men jag försöker i alla fall :P
Så till veckan har jag tänkt om vädret tillåter rida en lååång låååång tur i skogen.
Vi får väl se hur möe snö det kommer... :(
***
Nu ska jag göra mig klar, ska te Kr-hamn på lite roligheter.
Först kommer det en som säljer distanssaker sen är det utbildning om
streching och massage för häst :)
***
Var nästan påväg att glömma en stor sak, jag och Micke ska flytta till Skattkärr :D
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0